M E N U

Strona Główna  
Komunikaty  
O nas  
Promocje  
Oferta  
Cennik karm dla psów  
Cennik karm dla kotów  
Cennik XtraCare  
Cennik op. test. koty  
Cennik op. testowe psy  
Kontakt  
..powrót

Dystrybucją produktów z rodziny Nutram na terenie Polski zajmuje się PPUH PET SERVICE Sp. Jawna, z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, na podstawie handlowego przedstawicielstwa Nutram Pet Products Ltd – Canada. Dystrybucja linii niższych (Happy Paws, Pet Time i K-9) rozpoczęła się kilkanaście lat temu, natomiast linia Nutram jest znana w Polsce od roku 2006 i jest stale ulepszana. W chwili obecnej dostępne są prawie wszystkie linie produktowe wytwarzane w Nutram Pet Products Ltd.
Dystrybucja na rynku polskim karmy Super Premium jaką jest Nutram, jest zadaniem bardzo ambitnym. Dlatego cały Dział Sprzedaży cieszy się każdym sukcesem i każdym zadowolonym klientem. Wiemy już o tym, że posiadamy produkt bardzo wysokiej jakości, bogato suplementowany zdrowotnie działającymi dodatkami. Przed rozpoczęciem wprowadzania Nutram na rynek polski dokonaliśmy dokładnej analizy produktów z tej linii, ich składu i receptury . Z pomocą naszych zaprzyjaźnionych hodowców sprawdziliśmy również ich działanie i wpływ na zdrowie oraz kondycję zwierząt.
Uważamy, że jest to w tej chwili jeden z najlepszych kompletnych produktów żywieniowych dla psów i kotów na świecie i oczywiście w Polsce i jesteśmy głęboko przekonani o jego sukcesie na polskim, coraz bardziej wymagającym rynku.
Jesteśmy firmą rodzinna, więc tym bardziej są nam bliskie zasady, którymi kierują się nasi kanadyjscy partnerzy. Staramy się dbać o naszych handlowych partnerów i klientów. Na podstawie doświadczeń z Nutram Super Premium i opinii naszych zadowolonych klientów , możemy powiedzieć jedno:

Daj Swojemu Zwierzakowi spróbować, a na pewno będziesz to kupować.


Historia powstania produktów z rodziny Nutram jest zadziwiająca i wiele mówiąca o firmie, która je produkuje.

Jak z kurczaka zrobiono dobrą karmę… czyli krótka historia rodziny May

Pierwsze historyczne wzmianki o rodzinie May w Kanadzie pochodzą z roku 1834, kiedy to osiedliła się ona w Norval, w Ontario. Jej członkowie wiedli spokojny farmerski żywot, aż do nadejścia Wielkiego Kryzysu, kiedy to Lawrence (Bompy) May, został zmuszony do poszukiwania dodatkowych źródeł dochodu i zajął się dostarczaniem świeżych jaj ze swojej farmy, bezpośrednio do domów klientów w mieście. Decyzja ta zaowocowała prawdziwą kanadyjską historią sukcesu, bowiem jego synom nie wystarczyła taka forma działalności i ok. roku 1950 rozpoczęli oferowanie swoim klientom rozebrane tusze kurczaków (broilerów) z domowej farmy. Maple Lodge Farms Ltd (Farmy z Klonowej Doliny) powstała oficjalnie w 1955r., jako przedsiębiorstwo rodzinne braci Jack’a i Bob’a May. W 1956 roku ich mała przetwórnia drobiu zyskała dodatkową powierzchnię w postaci 15 000 stóp kwadratowych i rozpoczęła się automatyzacja procesu przetwórstwa. Po roku 1960 firma zaczęła gwałtownie się rozwijać, specjalizując się w przetwórstwie drobiu produkowanego przez siebie lub pod swoim ścisłym nadzorem. Zwiększona powierzchnia oraz certyfikaty Federalnej Inspekcji Rządowej (Federal Government Inspection) pozwoliły fabryce pracować sprawniej, wydajniej i utrzymywać wysoki stopień kontroli jakości.
Kolejne rozbudowy zakładu miały miejsce w latach 1976-1987, co dało łącznie ponad 185 000 stóp kwadratowych powierzchni. U schyłku ubiegłego wieku, Maple Lodge Farms Ltd stała się najszerzej działającym, niezależnym przedsiębiorstwem przetwórstwa drobiu w Kanadzie, osiągającym tygodniowo produkcję ponad 2,5 miliona kilogramów i eksportującym swe wyroby do kilkudziesięciu krajów świata. Obecnie, w dwóch zakładach znajdujących się w Norval (Ontario) i St. Francois (New Brunswick), zatrudnionych jest 2200 pracowników i przetwarza się 400 000 kurczaków dziennie. Stosując najbardziej wyszukane metody technologiczne na świecie, firma jest w stanie zaopatrywać swych klientów w najwyższej jakości drób i jego przetwory.
Charakter MLF lapidarnie oddaje hasło: "Kurczak to wybór związany z określonym stylem życia, a nasz kurczak posiada wszystkie przymioty, dzięki którym nasza firma zdobyła sławę".
Maple Lodge Farms Ltd do dziś działa pod kierownictwem rodziny May, utrzymując tradycyjną dla siebie wysoką jakość swoich produktów i oferując najlepsze usługi konsumenckie.

Co się stało w międzyczasie i jak się robi dobrą karmę...
W międzyczasie, czyli w końcu lat 80-ych ubiegłego wieku, kierownictwo Maple Lodge Farms zainteresowało się produkcją karm dla psów i kotów jako dziedziną przetwórstwa drobiu. Nie miał to być sposób na zagospodarowanie odpadów poubojowych, ale produkcja wysokiej jakości wyrobów, zgodnie z filozofią firmy. Utworzono nowy dział o nazwie Maple Lodge Farms Pet Food, wyposażony we własne laboratorium. Po kilku latach testów i badań, opracowaniu receptur i uzyskaniu na nie akceptacji AAFCO (Stowarzyszenia Amerykańskich Kontrolerów Żywności), dział ten wdrożył do produkcji linię suchych karm dla psów o nazwie K-9 (1991r.) i suchą karmę dla kotów o nazwie Feline Perfection ( 1993r). Były to produkty o wysokiej jakości, nieskomplikowanej recepturze i bardzo wysokiej przyswajalności, dzięki zastosowaniu czystego, świeżego mięsa kurzego, produkowanego i przetwarzanego pod ścisłą kontrolą jakościową, tego samego co przetwarzane na artykuły konsumpcyjne dla ludzi.
Sztandarowa karma dla psów - K-9 Performance - zawierała (i zawiera nadal) ponad 60 % surowca drobiowego, co przy przyswajalności ok. 85 %, pełnym jego zbilansowaniu pod względem zawartości składników pokarmowych i niewygórowanej cenie, czyniło go produktem, któremu bardzo trudno było dorównać na rynku. Oferta karm K-9 i Feline Perfection wzbogacona została o swoje odpowiedniki w postaci mokrej (konserwy). Wszystkie produkty były konserwowane naturalnie, mieszanką tokoferoli z dodatkiem wit. E (antyutleniacze) i nie zawierały substancji nęcących ani barwiących. W ten sposób skonstruowana oferta produktów o tradycyjnie dla Maple Lodge Farms Ltd wysokiej jakości, pozwoliła firmie zastosować zasadę GWARANTOWANEJ SATYSFAKCJI Klienta, podobnie jak w przypadku produktów konsumpcyjnych dla ludzi, i uzyskać kolejny sukces na zupełnie nowym polu.
W 1993 roku zmieniono nazwę Maple Lodge Farms Pet Food na Nutram Pet Products Ltd, tworzac równocześnie z niego osobną firmę, ale działającą nadal w strukturach Maple Lodge Farms Ltd. Produkcja karm rosła w szybkim tempie, a doskonała ich jakość pozwalała wypierać inne produkty tego typu z rynku kanadyjskiego i szybko rozwijać ich eksport. Rodzina karm została wzbogacona o dalsze linie: Pet Time, Happy Paws oraz Nutram, najwyższej jakości suplementowane produkty dla psów i kotów, działające dietetycznie i opracowane z naciskiem na aktywne wspomaganie organizmu zwierzęcia. W połowie lat 90-ych ubiegłego wieku karmy K-9, nieco później Nutram, trafiły do Europy Wschodniej (Czechosłowacja), gdzie do tej pory sprzedaż ich ustawicznie rośnie. W tej chwili produkty Happy Paws, Pet Time, K-9 i Nutram można kupić praktycznie, choć często wybiórczo (nie ze wszystkich linii) w każdym kraju Europy, również w Ukrainie i Rosji.
Linia produkcyjna karm dla zwierząt domowych mieści się obecnie w Beamsville w Ontario i należy do najnowocześniejszych linii produkcyjnych tego typu na świecie. Równocześnie jest najnowocześniejszą taką linią produkcyjną w Kanadzie. Unowocześniane receptury i opakowania, stałe poszerzanie oferty, stosowane ujednolicone zasady i reżimy wytwarzania wszystkich produktów pozwalają od kilku lat na ich ekspansję do kilkudziesięciu krajów świata. Karmy z linii Nutram cieszą się znakomitą opinią nawet na szalenie wymagającym rynku japońskim. Mimo praktycznego braku reklamy medialnej, dynamika sprzedaży ich na rynkach światowych rośnie nadal, co świadczy o ich doskonałej jakości i o zadowoleniu kupujących je klientów.
Nutram Pet Products stosuje żelazną zasadę nienaruszania wysokiej jakości swoich produktów, a ponieważ jest firmą nadal rodzinną i rdzennie kanadyjską, a przez to odporną na korporacyjne naciski – udaje jej się to znakomicie. Bazując na produkcji swojej firmy-matki (MLF) jest także częściowo odporna na podwyżki cen podstawowego surowca , jakim jest mięso kurcząt. Jeśli jednak na rynku występują podwyżki cen innych surowców, firma woli podnieść ceny swoich produktów, aniżeli ryzykować spadek ich jakości.
Wiele mówi proste motto działania Nutram Pet Products, a mianowicie :

ZDROWIE I DOBRE SAMOPOCZUCIE Twojego Zwierzaka jest tak samo ważne jak Twoje.

Historia Rodziny May
 


Nutram Polska © Wszelkie prawa zastrzeżone.